Klacht: Kassacontrole

op 28 juni 2019 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een medewerker bij de kassa met een duidelijke beperking werden mijn tasjes gecontroleerd en ik moest maar uitleggen waar die beurse appels uit mijn lunchtasje vandaan kwamen. Toen ze het stickertje op mijn appel zag,had ze door dat het appels van Albert Heijn waren. Nou vooruit maar zei ze, maar ik moest het toch vooruit zeggen. Bij de hoofdcassiere geen gehoor. Wij mogen alles controleren. Ook een grote mond gekregen.

Gewenste Oplossing:

Opleiding cassieres hoe ga ik om met klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcelspijkenisse