Klacht: Geen levering

Willetje op 10 juni 2015 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei 2015 heb ik 8 tuinpalen besteld,inmiddels heb ik al 3 mailtjes verstuurd en op gebeld maar nu heb ik ze nog steeds niet.
Ik heb ze via ideaal betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik zou toch graag zo snel mogelijk het bedrag terug willen ontvangen, heb daar 5 dagen geleden een mailtje voor verstuurd maar daar is niet op gereageerd.MVG van Mevr.W.H.Been-Jense

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 22 juni 2015 om 07:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

order is geannuleerd

Alle klachten die gemeld zijn door