Mijn Klacht:
Vorig jaar Kärcher hogedrukspuit m terrasborstel gekocht. Stond nog in de schuur helemaal nog dicht. Wilde ik hem net gaan gebruiken zit er geen soort bortel aan dus krijg ik daardoor schade aan mn terras. Dus de bortel niet compleet. Nu begrijp ik pas dat ie weg moest. Ook geen bakje om het flesje bijgeleverde vloeistof in te doen. Nu zou ik dus een nieuwe complete borstel te moeten aanschaffen wat ook weer duur is, dus denk je voordelig uit te zijn maar nee hoor…. was goede klant bij AH in Lekkerkerk!,,,!,,
Gewenste Oplossing:
Als daar een oplossing voor komt.


