Klacht: Slechte kwaliteit hairextensions

op 14 juni 2014 over Kapsalon goodlooking in de categorie Kappers

Via vakantieveilingen een bon gewonnen voor het plaatsen van 100 hair extensions.
Pas na betaling en het maken van een afspraak werd mij verteld dat 100 extensions waarschijnlijk niet genoeg waren voor een verlenging. En dat je de er nog 50 á 75 bij moest kopen als je een beetje dik haar hebt. (kosten €1,40 per stuk) Dit stond er niet bij. Een beetje jammer aangezien je, als je er geen verstand van hebt, geen idee hebt hoeveel extensions er normaal gebruikt worden. Het wassen van mijn haar en het knippen van de extensions koste vervolgens €28,- Normaal gesproken kost wassen, knippen en stylen bij Goodlooking €14,- maar om de een of andere vage reden moest ik dit 2x betalen. Vervolgens moest ik een verzorgingspakket aanschaffen t.w.v. €30,- omdat ik anders geen garantie kreeg op de extensions. Ik had besloten dit maar te doen omdat ik al met al, al best wat geld had uitgegeven en ik ze toch graag mooi wilde houden. Na 24 uur mocht ik mijn haar wassen.. wat een ramp! De extensions waren super droog! Hoewel ik het verzorgingspakket had aangeschaft en nog van alles heb geprobeerd met een krul en stijltang. Het leek wel stro. De volgende dag mijn haar maar vast gedaan omdat het te lelijk was om los te dragen, toen schenen alle bindjes (lijmstukjes) door. Ik had er zo’n genoeg van dat ik na 2 dagen alles eruit heb gehaald. 2 uur mee bezig geweest 🙁 Heb de salon gemaild en hun antwoord was, dat ik meer extensions had moeten nemen zodat ik een vollere bos haar had en dat extensions nou eenmaal geen ‘levende’ haren meer zijn. Vaag verhaal.. daar ging het niet om. Ze zijn echt van waardeloze kwaliteit!

Mijn geld (of een i.i.g. een deel) ervan terug. En ophouden met deze extensions aan te bieden, niemand word hier gelukkig van.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kapsalon goodlooking

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kapsalon goodlooking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DeventerLeonie