Klachten over Kapsalon goodlooking

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Kapsalon goodlooking zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Kapsalon goodlooking in de categorie Kappers

1 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

Fraude

Klacht van Lema. A op 05 juni 2019 over Kapsalon goodlooking in de categorie Kappers

Ik heb voor 20 highlights € 51 betaald terwijl € 34 kost. Op hun website staat knippen en 20 highlights kost € 51, maar de kapster zei tegen mijn, met knippen kost € 68. Lees meer

onprofessioneel

Klacht van Daniëlle van Stelten op 06 juni 2016 over Kapsalon goodlooking in de categorie Kappers

ik ben 2 weken geleden naar kapsalon goodlooking in veenendaal geweest en er half huilend weg gelopen, gevraagd of ze alleen de dode punten wilden knippen, niet meer niet minder. vervolgens is ze nog 5/10 minuten langer bezig geweest met... Lees meer

Haarverlening

Klacht van Phoneutria op 04 januari 2016 over Kapsalon goodlooking in de categorie Kappers

Ik heb mij haar laten verlengen bij Kapsalon Goodlooking in Venendaal ik heb het via vakantieveilingen gekocht voor 65€ , en toen ik uit eindelijk heb ik voor die haarverlening 170€ betaald. Ik heb dus ook voor 30€ een pakket... Lees meer