Klacht: Onproffesioneel extensions geplaatst en ipv 200st veeellll minder!!

op 22 maart 2014 over Kapsalon goodlooking in de categorie Kappers

Hallo..Ik ben gister in de kapsalon geweest voor een haarverlenging van de waardebon en daarnaast heb ik er nog 100stuks bij genomen..Dus zou ik er 200 in hebben van 0.8gr, dat is wat u vertelde. Bij aankomst bij mij op werk waar ik langs ging om me haar te showen, kwam ik erachter dat ik allemaal lijm resten in me haar heb waardoor me haar is gaan plakken tegen elkaar aan. Het haar valt enorm uit. Ik ben nu ook al twee plukken verloren. Ik heb een hele dunne staart wat ik normaal tottaal niet gewend ben met vier jaar ervaring extensions. Mijn collega’s en ik weten zeker dat dit geen 0.8gr is wat word gezegd. Kortom is het haar kris kras door het haar heen gezet wat je toch niet verwacht van een “salon” ik heb nog enorme plekken leeg staan door de rijen heen die wel gedaan zijn, correctie rijen zijn het niet maar het is kris kras gedaan. Ik heb het niet gelijk kunnen zien bij mezelf voelde wel zoiets toen ik al in de trein zat. Maar bij aankomst bij collega’s en fotos van mezelf te zien schrok ik enorm! Ik vind dit enorm jammer, vanacht niet kunnen slapen door bondjes die te dicht op me hoofdhuid zijn bevestigd (rode plekken hiervan ook foto’s)Dit is een belangrijke dag moeten zijn, wat als een nachtmerrie eindigt. Een ander salon raad me aan om een klacht in te dienen en het geld dat betaald is terug te halen. “Dit is niet proffesioneel gedaan” is mij verteld. En achteraf op de fotos is dat te zien. De rode plekken de aansluiting, de lijm dat overal tussen zit. En noem zo maar op. Afz: een klant die diep en diep triest is teleurgesteld.

Ik wil mijn geld terug, zo gaat een salon niet te werk.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kapsalon goodlooking

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kapsalon goodlooking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door salia