Klacht: Klapband verantwoordelijkheid van huurder

mvanoostvoorn op 11 april 2019 over Kapper Bakker Autoverhuur in de categorie Autoverhuur

Een auto gehuurd bij Kapper Bakker. Voor de deur van Kapper Bakker kreeg ik een klapband. Gelukkig kon ik voorkomen dat ik, samen met mij zoontje die in de auto zat, een ongeluk kreeg. Vervolgens wordt mij de band in rekening gebracht door Kapper Bakker. Dus eigenlijk betaal ik voor slecht onderhouden auto´s en ben je als huurder blijkbaar voor alle problemen van de gehuurde auto.

Als Kapper Bakker het bedrag aan mij terugstort en zijn excuses aanbiedt dat zij mij deze auto hebben verhuurd.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kapper Bakker Autoverhuur over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kapper Bakker Autoverhuur in behandeling genomen

Bericht van Kapper Bakker Autoverhuur

2 jaren geleden - Geachte heer van Oostvoorn, u heeft een klapband of een lekke band gekregen op het Surinameplein en vervolgens bent u door gereden naar ons 1 km. hierdoor is de band volledig stuk gereden. U hadt de band kunnen vervangen met het reservewiel zelf of ANWB. wij hebben u voor de snelheid een vervangende wagen meegegeven en hebben vanmorgen de band vervangen voor u en geen extra kosten berekend. echter alleen kosten nieuwe band omdat deze nieuw was bij vertrek. de wagen is volledig service onderhouden bij van Mossel Peugeot garage.

Alle klachten die gemeld zijn door