Klacht: kapotte stofzuigerslang

op 20 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn stofzuiger is kapot gegaan. Stofzuigerslang stuk. Ik ben naar de winkel gegaan in Amsterdam Arena. Ze gaven aan dat het afscheuren van de slang vaak voor komt. Ik vroeg of ik mijn geld terug kon krijgen of een tegoedbon, zodat ik bij media markt een andere betere stofzuiger kon kopen. Dit kon niet, de regels zeggen “dat ze het recht hebben om te repareren”. Dit duurt ongeveer 3 weken. Daarna heb ik de stofzuiger opgehaald(dit duurt allemaal incl. wachttijd ruim 1,5 uur). Nu is de stofzuigerslang weer op precies de zelfde plaats afgescheurd.. Ik heb gebeld met de Media markt of ze nu wel willen vergoeden. Antwoord is NEE. We hebben recht om 3x te repareren..
Dat kost mij dus elke keer 3 uur voor wegbrengen etc. + ik heb dan weken lang geen stofzuiger.. Ik vind dat als het product niet deugt dat ik beter geholpen zou moeten worden. Ik ga echt niet weer weken wachten op een kansloze reparatie..

Als ik mijn geld terug krijg of iig een tegoed bon..

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tacodejonge

7 maanden geleden - Ik krijg email, dat de klacht is afgewezen... Geen tekst en uitleg, top service..??

Alle klachten die gemeld zijn door Tacodejonge