Klacht: Kapotte schoenen en geen service

op 27 mei 2020 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Ik heb Nike Air Max 97 gekocht, voor dames!
Na 1 keer dragen was zo ineens het eind (ijzertje) van de veter er af. De 3e keer dragen kwam ik erachter dat het lusje wat achterop de schoen zit helemaal kapot aan het gaan was. Ik heb ze dus maximaal 3 keer gedragen en de schoenen zien er uit alsof ze heel oud zijn door dat dit kapot is binnen zo’n korte periode.

Tussendoor kwamen de Corona maatregelen en ging de JD ook nog sluiten, meerdere malen via Facebook contact gehad met JD en ook via de e-mail. Kort maar krachtig na dagen contact en op me strepen staan moest ik de schoen maar opsturen en zouden ze het beoordelen. (Ik moest zelf de verzendkosten betalen tenzij het echt een defect artikel is zou ik me aankoop bedrag en verzending terug krijgen) dit wou ik niet want het enige wat ik wil is een oplossing en het liefst dus nieuwe schoenen (dezelfde)

Inmiddels ging de winkel open, hier geweest en moest ik de afschrift maar printen en dan terug komen. Dit gedaan en ineens was de schoen in mijn maat niet meer aanwezig. Dus konden ze momenteel niks betekenen voor me.

De schoenen waren van €180 afgeprijsd na €90 dat is het enige positieve aan dit verhaal want voor de rest ben ik echt niet tevreden met deze service en manier van contact hebben met klanten.

Ik denk dat er ook geen oplossing gaat komen aangezien ze alleen na hun geld en omzet kijken maar niet na de behoud van hun klanten, en service.

Wanneer ik dezelfde paar schoenen terug krijg in dezelfde maat. Of eventueel de zelfde schoen alleen een andere kleur. Ik vind de schoen en het model heel fijn zitten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JD Sports

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JD Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SamanthaN