Klacht: Kapotte lift

doortje66 op 17 september 2021 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen met kleinzoon van anderhalf vanuit gouda naar Alphen aan den rijn. Door gezondheidsproblemen loopt hij nog niet. Aangekomen in Alphen is de lift buiten werking. Klantenservice gebeld, ja dan had ik reisassistentie moeten vragen terwijl ik vanuit gouda niet kon zien dat lift stuk was, maar kon alsnog reisassistentie aanvragen wat minimaal 1 uur duurde voor ze er waren, en dan dus al die tijd met anderhalfjarige op perron. Geen optie dus. Dan na overleg met klantenservice maar weer terug want er was verder geen optie maar geld terug storten omdat lift kapot was dedenv ze niet.
Moet dus andere keer weer naar Alphen door schuld van ns maar vergoeding voor de tevergeefs reis of de telefoonkosten krijg ik niet. Schandalig, het heeft dus geen zin om ns te bellen als er iets is kost je alleen maar hoop geld en oplossing Ho maar

Terugbetaling van retourtje gouda-alphen plus telefoonkosten van 9.00 euro

Alle klachten die gemeld zijn door doortje66