Klacht: Kapotte lens

Namfoh op 27 juli 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb een lens uit de verpakking gehaald. Hier bleek echter een stukje uit de rand te zijn. Het gaat over easy silicone monthly sterkte -9,50.

Wanneer er een nieuwe lens wordt toegezonden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 27 juli 2021 om 12:37 geantwoord

Beste Namhof,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede.

Ik vind het jammer om te vernemen dat u een kapotte lens in de verpakking heeft. Dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling. Ik heb uw klantgegevens erbij genomen en ik zie dat u (of uw moeder) op 17 juli hiervoor langs bent geweest in de winkel in Roosendaal en zij hebben een nieuwe lens voor u besteld. Ik verwacht dat daarmee uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Romy
Hans Anders Webcare

Bericht van Hans Anders

1 jaar geleden - Beste Namfoh, Ik begrijp dat u twee keer een kapotte lens heeft gehad waarvoor mijn collega's in de winkel reeds één nieuwe lens hebben aangevraagd. Bij deze heb ik een tweede lens voor u aangevraagd. Deze zal zo snel mogelijk bij u thuis geleverd worden. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Indien dit probleem zich vaker voordoet zou ik u willen vragen een kapotte lens te bewaren en een afspraak in te plannen bij de lensspecialist. Dan kijken wij graag hoe het probleem ontstaat en hoe het voorkomen kan worden. Met vriendelijke groet, Britt Hans Anders Webcare

Namfoh

Heeft op 05 september 2021 om 22:15 geantwoord

Er werd toegezegd een tweede lens te sturen. Tot op heden heb ik er nog maar 1 mogen ontvangen helaas. Hopelijk komt de tweede lens zo snel mogelijk alsnog bij mij binnen.

Reactie van de melder van de klacht Namfoh

1 jaar geleden - Er is toegezegd een tweede lens te sturen. Tot op heden heb ik er nog maar één ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Namfoh