Klacht: Kapotte laptop en slechte service

op 01 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste MediaMarkt,

Je hoort wel eens van die horror verhalen over bedrijven die extreem slechte service verlenen naar hun klanten. Je verwacht vervolgens niet dat je hier zelf mee te maken krijgt. En je verwacht al helemaal niet dat een bekend en groot concern als MediaMarkt hier de aanstichter van is. Laat ik je de situatie schetsen zoals die ons is overkomen:

In februari kochten wij online een laptop via de website van MediaMarkt. Hij werd snel bezorgd en alles leek rooskleurig te verlopen. Nadat we de laptop hadden geïnstalleerd bleek echter dat hij totaal niet naar behoren werkte. Hij was langzaam en bij het afspelen van geluid kwam er een vreemd gekraak uit de boxen. We hebben de laptop retour gestuurd. Na een telefoontje naar de klantenservice werd ons vertelt dat dit maximaal drie weken zou duren. Na drie weken (zonder enig bericht) belde wij zelf weer op om te vragen waar onze laptop bleef. Als antwoord kregen wij dat zij dit ook niet wisten en dat wij er maar vanuit moesten gaan dat ze nog niet klaar waren met repareren. Tot op heden geen excuses of medeleven in welke vorm dan ook. Na 5 weken kregen wij eindelijk onze laptop terug. Ontzettend blij waren we, want het is natuurlijk super vervelend om zo lang zonder laptop te zitten thuis! Nadat we de laptop weer geïnstalleerd hadden, bleek er geen enkele verandering aangebracht te zijn en het krakende geluid was nog steeds duidelijk hoorbaar bij het afspelen van geluid. Wederom stuurde wij de laptop op, nu met de vraag of wij ons geld terug konden krijgen of tenminste een voorzien konden worden van een waardebon. Ook hierop hebben wij geen enkele vorm van communicatie terug gekregen. Na het zoveelste telefoontje naar de klantenservice wordt ons weer vertelt dat ze de laptop weer gaan proberen te repareren. Hetzelfde riedeltje speelt zich weer af en na 4 weken krijgen we de laptop weer thuis gestuurd. Je raad het al: geen verschil. Inmiddels zitten we al 8 weken zonder laptop en we besluiten hem nogmaals op te sturen. Het enige wat wij horen vanuit de klantenservice is: Ja meneer, wij kunnen niks voor u betekenen. Geen excuses. Geen schadevergoeding. Geen oplossing. Geen medeleven. Ronduit schandalig! Dit ritueel herhaalt zich nog een paar keer.

Op dit punt hebben wij de laptop voor de 4e keer opgestuurd, zitten wij al bijna 4 maanden zonder laptop en zijn wij tot op het bot gefrustreerd dat wij zo slecht geholpen worden. Wij begrijpen niet dat een bedrijf zo met zijn klanten kan omgaan. Het enige wat wij willen is ofwel een werkende laptop, ofwel ons geld terug ofwel een tegoedbon. Is dat zoveel gevraagd? En als dat dan al niet te bewerkstelligen is, zorg dan op zijn minst dat er communicatie is over wat er staat te gebeuren en toon een beetje medeleven. MediaMarkt, jullie zouden je moeten schamen!

Als wij ons geld terug krijgen of een tegoedbon aangeboden krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandergarde