Klacht: Kapotte deksel en scharnier

op 05 maart 2017 over Curver plastics in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee wasmanden van Curver gekocht. Binnen 4 mnd ging de deksel kapot van één van de wasmanden. Ik ben met de bon terug gegaan naar de blokker tot mijn verbazing kreeg ik geen nieuwe deksel. De medewerkster van de Blokker zou dit opnemen met de vertegenwoordiger van de Curver. Volgens de vertegenwoordiger was het slijtage, geen garantie dus. Curver beweert goede garantie ed te hebben, mijn ervaring is anders.
Ik erger me aan de kapotte deksel. Mijn vraag: is het mogelijk om via Curver een nieuwe deksel en scharnier /staafje te bestellen ?

Gewenste Oplossing:

Met aanschaf van nieuwe deksel en scharnier /staafje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Curver plastics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Curver plastics in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sherin

6 maanden geleden - Klacht is keurig opgelost. Curver was zeer vriendelijk en behulpzaam. Totaal niet moeilijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Sherin