Klacht: Kapotte brillen

op 29 juni 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zes maanden geleden 2 leesbrillen gekocht bij Pearle,een bril van een salontafel gevallen en het montuur gebroken,de andere bril brak de arm af bij het afnemen van de bril.Met deze brillen terug naar de winkel de oplossing voor hen was 2 nieuwe monturen die ik wel moest betalen.Dit heb ik niet gedaan.De monturen van de Hema van 5€ zijn beter dan de dure monturen van Pearle.Ik zou iedereen afraden om nog een bril bij Pearle te kopen slechte monturen en zeer slechte services.

Gewenste Oplossing:

Garantie en echte servises.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 29 juni 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 juni 2016 om 19:32 geantwoord

Dit is geen oplossing,als men ondeuglijk spul verkoopt kan een overeenkomst ontbonden worden.Zeer slechte onderneming die zich op deze manier vanzelf uit de markt zet.

Alle klachten die gemeld zijn door beukenwillems