Mijn Klacht:
Accu laad niet meer op op de accu staat februari 2019 dus er zit nog garantie op hoe gaan wij dit regelen
Gewenste Oplossing:
Nieuwe accu opsturen

Accu laad niet meer op op de accu staat februari 2019 dus er zit nog garantie op hoe gaan wij dit regelen
Nieuwe accu opsturen
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 oktober 2020 om 15:26 geantwoord
Bedankt voor je review.
Wij hebben je klacht op 11-10-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is het volgende vermeld:
Wij kunnen naar aanleiding van je melding niet precies achterhalen om welk product of om welke bestelling het gaat. Graag ontvangen wij meer gegevens van je. Wij helpen je er graag verder mee.
Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland