Klacht: kapot shirt

op 18 mei 2016 over waschbaer.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Eind maart 2017 heb ik het wasserfall-shirt, merk schiefer, art.nr. 6368351, maat 46 bij u besteld en op 30 maart j.l. ontvangen.
Ik heb dit shirt nog maar een paar keer gedragen, nog niet gewassen en nu al vallen er gaten in de linkermouw.
Dat vind ik veel te snel, temeer daar dit een vrij duur shirt betreft.
Het shirt kostte eur. 59, 95, samen met de verzendkosten eur. 65,90.
De factuur heb ik al betaald, want ik merkte de gaten pas na betaling van de factuur.
Najaar 2015 heb ik een soortgelijk shirt bij u gekocht. Ook toen vielen er snel gaten in, maar doordat ik begin dit jaar drie maanden in het ziekenhuis verbleef, heb ik dat pas na terugkeer in maart opgemerkt. Reden om half maart dit nieuwe shirt aan te schaffen. Met bovengenoemde teleurstelling als resultaat. Kennelijk is de kwaliteit van het shirt dus ver beneden de maat.
Ik wil dus niet ewen vervangend en soortgelijk shirt aanschaffen, maar graag het geld terug ontvangen.
In afwachting van uw reactie,

vriendelijke groet,

Tineke Kooi

Als ik het geld terugkrijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over waschbaer.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over waschbaer.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T Kooi