Klacht: kapot

op 20 februari 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb donderdag een pakje van jullie binne gekregen er zaten toen al kleine gaatjes in dat vond ik nog t minst ergen omdat t niet heel erg opviel nu na 1 keer gedragen laat t sticksel in de kraag al op 2 plaatsen los wat ik zelf aardig jamer vind omdat ik altijd bij jullie bestel en zo iets nog niet eerder mee gemaakt heb

Gewenste Oplossing:

graag vervanging of reparatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 20 februari 2018 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Manon Otten, bedankt voor uw interesse in bonprix. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over de kwaliteit van het recent ontvangen artikel en wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Uiteraard kunt u het artikel onder garantie retourneren of ruilen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door manon otten