Klacht: Kaping en misbruik van prive account

op 06 juni 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Volgens de geautomatiseerde antwoord van Facebook word mijn account geblokkeerd door de nieuwe gebruiker daarvan en kennelijk France firma die op Facebook in lederen tassen handelt. Ik ben zelf niet bij machte er iets daartegen te ondernemen. Facebook zorgt ervoor dak ik bij mijn account niet meer kan komen om deze eventueel op te zeggen. De kapers daarentegen worden nu tegen mijn pogingen om van die ellende af te komen zwaar beschermd.

Verhindering van misbruik van mijn gestolen account en opheffing daarvan.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht retep1521

9 maanden geleden - Probleem is wellicht mogelijk deels voorlopig opgelost. Account verwijdering lijkt voorlopig te zijn geslaagd met deskundige externe hulp. Wat er verder met die gestolen account gegevens mee gebuurt dat weet ik helemaal niet. Ik wacht het eerst af, of raad u mij iets beters aan? Kan ik ergens melding hiervan maken? NB Overigens had ik op meer steun gerekend, dan de terugmelding Facebook neemt de klacht niet in behandeling.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door retep1521