Klacht: Kantoor In de Boogaard

op 11 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben onlangs een reis geboekt naar Orlando Kissimee en wij hadden behoefte aan nog wat persoonlijk advies (om alles natuurlijk dubbel te checken voor onze reis). Daarnaast hadden wij twee jaar terug alle belangrijke reis gegevens netjes in een TUI map. Wij waren destijds naar binnen gelopen en hadden persoonlijk geboekt. Omdat ik dit jaar online heb geboekt weigerde de desbetreffende medewerker deze papieren bij het TUI kantoor uit te printen, en vertelden dat ik het maar thuis moest doen. Dit is niet de eerste keer dat bepaalde medewerkers binnen vestiging Rijswijk In de Bogaard een ongeïnteresseerde houding en toon aanslaan. Ik zit zelfs te overwegen om in het vervolg niet meer via TUI te boeken om deze slechte manier van service verlenen!

Een vorm van persoonlijke tegemoetkoming zou ik prettig vinden om het vertrouwen in TUI terug te winnen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiko2016