Klacht: Kan voucher niet gebruiken, en een andere reis die binnen 2minuten geannuleerd heb wordt ook niet geannuleerd

op 01 juni 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Wilde zelfde huisje boeken met voucher lukte niet.
Toen ik keek voor het zelfde huisje voor een jaar later bleek ik ineens een boeking te hebben gemaakt.Heb dit direct geannuleerd toen ik de boeking binnen kreeg. Zowel via de knop annuleren als ook direct een mail hierover gestuurd.Verschillende mailtjes hierover gestuurd. Krijg een geautomatiseerd mailtje terug ,waaruit duidelijk blijkt dat ze de mail niet echt gelezen hebben.
Telefonisch is helemaal een ramp je staat uren in de wacht zonder iemand aan de lijn te krijgen.Dus nu twee boekingen staan die ik geen van tweeën met voucher kan doen.En annuleren lukt ook niet. De link die ze sturen via de mail werkt niet, De mailtjes die ik naar ze heb gestuurd heb ik allemaal bewaard met tijd en datum.

Voucher kunnen gebruiken en de tweede boeking weg zonder kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miep Boon