Klacht: kan verbruik niet zien

op 26 december 2012 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb sinds een week een abonnement bij youfone, ik had 50 belminuten of sms ik heb wel al gebeld en ik wou weten wat ik nog over had. nou stond er geen knop met mijn verbruik, maar had ik een pdf gevonden die de naam had verbruik, maar ik kon deze niet openen!

Gewenste Oplossing:

dat youfone gewoon een knop met: 'verbruik' op hun site zet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Youfone een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 02 januari 2013 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zorgen dat klant lopende kosten kan monitoren.

Alle klachten die gemeld zijn door matthijs901