Klacht: kan niet retour sturen

op 30 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hebben een silvercrest hallogeen oven gekocht ,helaas bleken er niet alle onderdelen bi te zitten. nu ben ik al een week aan het belen om het retour te doen. krijg elke keer te horen dat het word doorgestuurd naar de goede afdeling. maar helaas nog steeds geen retour etiket in de mail.
waarom moet dit zo lang duren ben er helemaal klaar mee en wil graag mijn geld terug. ook kan ik het formulier niet versturen via internet

Gewenste Oplossing:

als ik het retour etiket heb ontvangen en mijn geld weer op mijn rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 30 september 2016 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door diana1967