Klacht: kan niet retour brengen bij filiaal

op 17 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte medewerkers,
Gezien uw aanbieding dagretour daluren zijn wij genoodzaakt, gezien de maatregelen in ins land ivm volksgezondheid, deze niet meer te besteden aangezien alle horeca en musea zijn gesloten…..nu was dat volgens filiaal houder niet mogelijk

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de aankoop kan retourneren (twee kaarten, totaal 32 euro) voor een tegoedbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RW Baas