Klacht: kan niet inloggen op de basicfit app

abiddullah op 08 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

geachte heer/vrouw ik probeer in te loggen op de basic fit app om een reservering te boeken.maar krijg hele tijd een een melding dat de de pasnummer niet klopt en de de geboortedatum klopt ook niet. weet u misschien wat er er aan de hand is.

ik zou tevreden zijn als ik kon inloggen en een reservering kon boeken

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 juli 2020 om 11:25 geantwoord

Beste Abidullah,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend dat jij problemen ervaart met het inloggen in jouw Pro-app.

Ik ben het direct voor je gaan nakijken en zie dat het lidmaatschap op een andere naam geregistreerd staat, waardoor jij vermoedelijk niet kan inloggen in het account. Spijtig genoeg kan ik jou geen verdere informatie verstrekken over dit lidmaatschap in verband met de privacywetgeving. Indien de naamhouder van het lidmaatschap ook problemen ervaart met het inloggen, dan kan ik je het beste adviseren om hem/haar even contact met ons op te laten nemen. Dit kan via de chat op onze website, onze social kanalen of per e-mail naar: [email protected]

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door abiddullah