Mijn Klacht:
Ik kan niet op de site komen van abonneeinhetzonnetje
Is het de bedoeling dat we gaan bellen?Als ik op de site
Gewenste Oplossing:
Als ik op de site kan komen..en geen telefoonkosten hoef te betalen!
chantalvanalen op 10 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal
Een abonnee van Gelderlander heeft problemen met het inloggen op de website "abonneeinhetzonnetje". De abonnee vraagt zich af of het noodzakelijk is om te bellen voor hulp, aangezien toegang tot de site niet mogelijk is.
Ik kan niet op de site komen van abonneeinhetzonnetje
Is het de bedoeling dat we gaan bellen?Als ik op de site
Als ik op de site kan komen..en geen telefoonkosten hoef te betalen!
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM