Klacht: kan niet inloggen abonneeinhetzonnetje

chantalvanalen op 10 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Status Open
Datum 10 februari 2015

Een abonnee van Gelderlander heeft problemen met het inloggen op de website "abonneeinhetzonnetje". De abonnee vraagt zich af of het noodzakelijk is om te bellen voor hulp, aangezien toegang tot de site niet mogelijk is.

Mijn Klacht:

Ik kan niet op de site komen van abonneeinhetzonnetje
Is het de bedoeling dat we gaan bellen?Als ik op de site

Gewenste Oplossing:

Als ik op de site kan komen..en geen telefoonkosten hoef te betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM