Klacht: Kan niet inloggen

op 01 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Na tig berichten gestuurd te hebben via het contactformulier nog steeds geen antwoord gekregen. Ja ik heb na mijn laatste mail een call number gekregen maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag om even te kijken hoe het kan dat ik niet kan inloggen op mijn app omdat mijn kaart niet herkend wordt en de gegevens van mijn man en van mij door elkaar lopen terwijl we allebei een abonnement hebben en ook zelf betalen. Gevolg is dat ik nu nog geen tijd om te trainen kan inplannen. Verder heb ik geen mail gekregen om een keuze te maken hoe ik de compensatie voor de maanden dat ik niet heb kunnen trainen wilde regelen. Heb ik ook een bericht over gestuurd. Kortom, hele slechte klantenservice. Belachelijk dat ze geen telefonische klantenservice hebben. Wilde ik chatten, was er niemand aanwezig. Werkelijk de stoom komt uit mijn oren

Nergens

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 08:42 geantwoord

Heeft op 02 juli 2020 om 12:13 geantwoord

Ik weet niet hoe dit allemaal mogelijk is hoor! Mijn pasnummer klopt maar mijn e-mail niet. Graag zou ik even met iemand contact willen hebben zodat ik de juiste gegevens van de pas van mijn man en die van mij door kan nemen en goed vastleggen. Sorry maar dit is echt een zooitje!!!

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Diana,Ik heb zojuist telefonisch contact met je opgenomen maar helaas zonder succes.Ik zie dat je inmiddels in contact bent met mijn collega's van de klantenservice. Indien er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet, Het Social Team van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht dianakoot

1 maand geleden - Hallo, fijn dat er telefonisch contact gezocht is. Mijn klacht is echter gedeeltelijk opgelost via een live-chat maar met deze oplossing is er weer een probleem ontstaan met de pas van mijn man. Dat schiet niet op zo. Nu kan ik wel maar hij niet meer inloggen!Helaas was ik in bespreking en niet in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. Willen jullie mij alsjeblieft terug bellen om het nu goed te regelen????

Alle klachten die gemeld zijn door dianakoot