Klacht: Kan niet in contact komen met Vueling

op 29 mei 2021 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze Vlucht is gewijzigd van 19 mei naar 15 mei en retour van 28 mei naar 3 juni dit hebben wij niet geaccepteerd en willen het betaalde bedrag van € 281,96 terug betaald hebben, wij krijgen het bericht terug betaling in behandeling 14 april, echter nog steeds niets ontvangen. Het is niet mogelijk om telefonisch of via de mail contact / antwoord te krijgen ze zijn niet te bereiken. Wat kunt u voor ons betekenen om in contact te komen met Vueling .

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als wij ons geld retour krijgen, inmiddels zijn we met Transavia gereisd. en al weer terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZEYZ6Z