Klacht: Kan niet annuleren want Fiber.nl neemt telefoon niet op of en kan niet emailen

op 24 november 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik wil binnen 2 weken af van mijn bestelling. Maar fiber.nl is op geen enkele manier te bereiken. Ze nemen telefoon niet op en de chat is zinloos. TIP!!! NEEM GEEN DIENSTEN AF VAN FIBER. Het zijn een stelletje oplichters eerste klas.

Neem meer dan 1 medewerker aan die bij de klantendienst werkt stelletje oplichters.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 30 november 2016 om 14:33 geantwoord

Beste Klant,

Wij hebben u aanvraag al in behandeling genomen. U hoeft zich geen zorgen te maken u heeft u order inderdaad binnen de 2 weken bedenktijd geannuleerd wij zullen dit dan ook in goede orde laten verlopen.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door 123123123123123123