Klacht: kan mijn bestelling niet terug vinden

op 15 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 15 februari 2018 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Filip Thiebaut,

Bedankt voor het winkelen bij ons.

Uw bestelling is op 2018-01-30 verzonden via ePacket-track-FHR. Het trackingnummer is LX720785995CN. Levering duurt circa 8 tot 15 werkdagen dagen
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

http://www.ems.com.cn/mailtracking/you_jian_cha_xun.html

Standaard verzendtijden zijn verlengd naar 10-25 werkdagen voor Brazilië en 10-15 werkdagen voor alle andere bestemmingen in Latijns-Amerika.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt, wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
William
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Filip Thiebaut