Klacht: Kan mijn auto niet verzekeren

op 16 september 2016 over ING in de categorie Banken

Ben van auto gewisseld. De verzekering is tijdelijk opgeschort omdat de vorige auto snel verkocht was. Heb andere auto geïmporteerd vanuit Europees land. Er is nu een nieuw kenteken op de auto, RDW geregistreerd. Ing zegt de auto niet te kunnen verzekeren omdat het kenteken te nieuw is.
Heb inmiddels andere verzekeraar in de hand genomen die mijn auto wel verzekert.
Heb heel pakket met verzekeringen bij ING lopen, alles gaat daar zeker weg

Als de klacht door ing wordt erkend en excuses aangeboden zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 16 september 2016 om 15:57 geantwoord

Beste Slauw47,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is en je de auto meteen wilt verzekeren. Wanneer het gaat om een auto die geïmporteerd is kan het soms even duren voor het kenteken bij het RDW helemaal in de systemen staat. Wij zijn ook afhankelijk van de systemen.

Mochten we alsnog wat voor je kunnen doen dan kun je altijd telefonisch, via chat of via social media contact met ons opnemen.

Meike
ING Webcare

Bericht van ING

1 jaar geleden - Bedankt voor uw feedback. Ik ga dit meegeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Meike ING Webcare

Heeft op 16 september 2016 om 18:52 geantwoord

ben nu bij een ander verzekerd, daar kon het gewoon wel dus. Ook zonder alle gevens die men nodig heeft.Zij maken gebruik van hetzelfde systeem. heb aan de dame van ing uitgelegd dat ik absoluut van de auto gebruik moest maken ivm. de slechte toestand van mijn moeder. (99 jaren oud).
Ing heeft de flexibiliteit van een spoorrail
toch vr groet

Alle klachten die gemeld zijn door Slauw47