Klacht: Kan mijn aankoop niet voltooien

op 27 februari 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al 2 dagen lang een bestelling te plaatsen bij de h&m maar elke keer als ik de aankoop wil voltooien blijf ik een wit beeldscherm houden, of valt de app uit. En dan kan ik weer van voor af aan beginnen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de aankoop kan voltooien met de korting die tot vandaag dus eigenlijk geldig zou zijn dmv de code 4022..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoe_asmara