Klacht: KAN GEEN GEBRUIK VAN MIJN BUNDEL MAKEN

op 23 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Op 11 april 2016 heb ik mijn rekening betaald (deze is inmiddels ook bij hollands nieuwe verwerkt). Helaas kon ik nog geen gebruik maken van mijn bundel. Ik dacht dat dat aan mijn kapotte telefoon lag. Omdat mijn bundel bijna afliep heb ik hem verlengt met een nieuwe telefoon. Deze verlenging lukte maar niet, ik kon de bestelling niet plaatsen. Via de klantenservice kwam ik erachter dat er een fout in het systeem zat waardaar dat niet lukt. Op 9 mei kreeg ik het bericht dat de fout hersteld was en ik kon verlengen met een nieuwe telefoon (ook kreeg ik een schade vergoeding van € 20,-). Helaas ook met de nieuwe telefoon kan ik geen gebruik maken van mijn bundel. De fout is dus niet hersteld.
Ik wordt nu op nieuw aan het lijntje gehouden. Krijg geen informatie over wat er mis is.
Ik zit dus al 59 dagen zonder beltegoed en internet. Graag hulp bij het oplossen van deze klacht.

ALS IK WEER GEBRUIK KAN MAKEN VAN MIJN BUNDEL EN IK EEN COMPENSATIE HEB ONTVANGEN VOOR DE DAGEN DAT IK GEEN GEBRUIK VAN MIJN BUNDEL HEB KUNNEN MAKEN.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door PAULINEGERRITSMA