Klacht: Kan geen contact krijgen met hun

joepie13 op 01 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Live chat werkt niet en word ik constant teruggekoppeld aan de robot, telefoonnummer is nergens te vinden en ik heb de afgelopen weken meerdere mails gestuurd waar niet op gereageerd wordt.

Ik wil mijn geld terug ontvangen van de tijd dat ik niet heb kunnen trainen vanwege corona

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 10:22 geantwoord

Beste Ivo,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend dat jij tot op heden nog geen reactie hebt ontvangen. Ik ben het direct voor je gaan nakijken en kan enkel 1 lidmaatschap vinden met jouw gegevens. Dit lidmaatschap is per 1-7-2019 reeds stopgezet. Indien er een lidmaatschap is geregistreerd onder een andere naam, kan ik je het beste adviseren om de naamhouder van het lidmaatschap contact op te laten nemen via: [email protected]

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

2 jaren geleden - Beste Ivo, Ik heb je zojuist geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Ik heb het lidmaatschap terug kunnen vinden en zie dat er is gekozen voor de compensatie Spread Compensation (geld terug als korting). Hierbij een klein voorbeeld van de compensatie 'geld terug als korting'; De bedragen die jij hebt betaald in de periode die wij gesloten waren (16 maart tot en met 30 juni) zullen met de compensatie geld terug als korting worden berekend. Dit bedrag zal vervolgens over 6 periodes worden verspreid en in mindering worden gebracht op de automatische incasso's. Stel nou dat jij in deze gesloten periode € 60.- hebt betaald. Dan wordt het totaal bedrag verdeeld over 6 periodes, dat komt uit op een tegoed van € 10,- per periode. Stel dat jij € 19,99 per 4 weken betaald dan zal dit de aankomende 6 periodes worden aangepast naar € 10,- per 4 weken. Op deze manier wordt jij volledig gecompenseerd! :) Met vriendelijke groet, Het Social Team van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht joepie13

2 jaren geleden - Ja ik zag het ik probeerde terug te bellen maar dat is door gebrek aan service niet mogelijk bij jullie. Mijn abonnement loopt tot 27-7-2020 hoe kan ik dan korting krijgen over 6 maanden?

joepie13

Heeft op 03 juli 2020 om 11:25 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht joepie13

1 jaar geleden - En er wordt niet meer gereageerd en de live chat werkt nog steeds niet. Onvoorstelbaar dit, er moet toch gewoon een mogelijkheid zijn om contact te krijgen met jullie? Emails en contactverzoeken wordt ook niet op gereageerd.

Reactie van de melder van de klacht joepie13

1 jaar geleden - Wat nou status opgelost, er is helemaal niks opgelost................

Alle klachten die gemeld zijn door joepie13