Klacht: Kan geen contact krijgen en geen retour maken ?

op 25 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een bestelling gedaan van kleding, betaald en ontvangen afgelopen dinsdagmiddag 9 mei.. Nu zijn enkele kledingstukken te klein van maat, en wil ik retourneren. Via de website zou dit mogelijk moeten zijn, maar via “mijn bestellingen”is niets meer zichtbaar geen historie, weg ? Dus mijn bestelling is niet bekend dus geen retour ?? Wat kan ik nu doen ???

Als ik mijn kledingstukken kan ruilen voor de juiste maat of mijn bestelling kan annuleren en mijn geld terug kan krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

6 maanden geleden - wat is het bestelnummer ode betalingsomschrijving dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Panter1959

6 maanden geleden - Beslnummer 22678955 begin mei bezorgt en natuurlijk betaald Nu zijn alle 3 de artikelen niet correct van maat en wil ik retourneren ? helaas werkt dit systeem niet goed Wanneer neemt iemand van uw bedrijf serieus contact met mij op hierover ? Ik voel me er niet prettig bij Chris de Bruin cbruin@bouwmaat.nl 06-13834665

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 mei 2017 om 10:34 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Panter1959

5 maanden geleden - AASnsluitend wil ik opmerken dit ik op 1 juni ga genieten van een vakantie en weer terug ben op 20 juni, ik ben per mail slecht te bereiken, ik hoop dan ook dat ik nu snel een hoop gevende reactie kan ontvangen voor die tijd

Reactie van de melder van de klacht Panter1959

4 maanden geleden - Geachte Klantenservice Hierboven mijn reactie op uw mail Ik probeer het weer, zou het mogelijk zijn om mij te mailen zodat we niet continu via deze site "klacht"hoeven te communiceren Ik kan mijn gekochte aankopen (kleding) niet retourneren, via uw site Ik heb mijn bestelnummer doorgegeven, meerdere malen een uitleg gegeven Maar steeds ontvang ik een reactie waar ik niets mee kan, nu weer moet ik fotos maken ???? U kunt in mijn besteldossier zien wat ik gekocht en betaald heb, hoe kan ik nu deze spullen retourneren ??? Nogmaals via de site lukt niet Hoe kunt u mij als klant verder helpen ?? Dit duurt al vanaf begin mei ???? Graag een oplossing groet Chris de Bruin cbruin@bouwmaat.nl 06-13834665

Reactie van de melder van de klacht Panter1959

4 maanden geleden - Ik wil u erop attanderen, dat de klacht nog steeds NIET is opgelost. Ik heb nog steeds GEEN hulp en reactie ontvangen Dus wie sluit deze klacht ??? Niet ik ?? Graag actie aub chris de Bruin

Heeft op 20 juli 2017 om 17:35 geantwoord

Helaas niets opgelost er is geen contact en behulpzaamheid van Light in the Box

Reactie van de melder van de klacht Panter1959

4 maanden geleden - Hoe kan ik nu mijn aankopen retourneren, de maten zijn te klein ??? is het mogelijk dat er iemand contact zoekt met mij ??? Zeer vervelend en onvriendelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Panter1959