Klacht: kamer voldoet niet aan de verwachtingen

op 28 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wel vriendelijk onthaal. Mooie ligging, maar kamer en gemeenschappelijke ruimten erg gedateerd. Niet proper en rook erg muf. Badkamer aan renovatie toe. Schimmelnaden aan het bad. Beddengoed niet fris, vuil dekbed.Ontbijt pover. We hadden voor 2 nachten geboekt maar zijn na 1 overnachting reeds vertrokken. Liefst waren we onmiddellijk bij aankomst al huiswaarts gegaan, maar hadden er al een lange rit opzitten.

Financiële tegemoetkoming van niet gebruikte nacht, omdat we de 2 nachten toch moesten betalen. Telefonisch was booking.com op 27 juli rond 19u niet te bereiken. Annulatie liep tot 28 juli. Via App kon alleen nog de annulatie van de 2 nachten en dat was op dat moment geen optie.We hebben al vele malen bij Booking.com gereserveerd maar dit zijn we nog niet tegen gekomen. Betere controle van de hotels door Booking is wel gewenst.
Jammer dat er maar 1 foto kan toegevoegd worden! We hebben er nog meer!
Wij zijn pas tevreden als onze klacht ernstig genomen wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobertC1