Klacht: Kamer niet zoals geboekt

op 19 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Via booking.com heb ik een kamer in een hotel geboekt met airconditioning in Praag. De eerste nacht werden wij in een kamer geplaatst zonder airconditioning en met ontzettend veel geluidsoverlast, een echte tegenvaller. Wij zijn meteen gaan klagen en toen werd ons verteld dat wij de volgende dag over zouden worden gezet. De tweede nacht kwamen wij laat in de avond aan en wij waren inderdaad overgezet naar een andere kamer. Helaas, deden de airconditioning en de tv het niet in die kamer. Ook toen hebben wij geklaagd en was ik zelfs zo ver om weg te gaan en een ander hotel te zoeken. Toen werd ons verteld dat zelfs als wij weg zouden gaan, het hotel ons geen compensatie zou doen omdat het geld al was afgeschreven en dat we maar geduld moesten hebben tot de technicus de volgende dag zou komen. Onder druk gezet en vermoeid, besloten wij toch weer naar boven te gaan. Uiteindelijk hebben wij de derde en laatste nacht eindelijk een comfortabele nacht kunnen hebben, met werkende airconditioning en tv.

Toen ik mijn klachten, naast tegen het hotel zelf, ook bekend maakte bij booking.com, werd mij verteld dat er geen compensatie mogelijk is. Toch heb ik daadwerkelijk betaald voor airconditioning.

Als ik een compensatie ontvang van de 2 vermoeiende nachten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sahar Azzawi