Klacht: Kamer indeling.

op 29 september 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 21 september, arriveerde wij in het hotel Jardim de Atlantico
op Madeira.
Wij ontvingen de sleutel van kamer nummer 8412 grote kamer, maar geen uitzicht allen 2 enorme bomen voor de ramen.
Wij zijn naar beneden gegaan, en gevraagd om een andere kamer, wel te verstaan met zeezicht.
Dit was niet mogelijk op deze dag maar op zondag, wij waren verbaast om dit te horen, omdat er voor ook Nederlanders die dezelfde kamer niet accepteerde en wel een andere kamer geregeld?
Dit is door kras geregeld volgens de Fam. van Dijk?
Wij vinden dit zacht uitgedrukt niet correct.
Wij hopen dan ook dat Kras zich voor deze vervelende handelingen in overleg gaat met Jardim Atlantico.
Onze vakantie is goed verlopen, maar dit verpest wel veel.
Wij hopen nog iets van U te vernemen?
A.de groot.

.

Gewenste Oplossing:

Daar hebben wij geen antwoord op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 23 november 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door albert.degroot@casema.nl