Klacht: .kamer 5* hotel doch slechts 4* waard.

op 11 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste, ik ben zeer ontgoocheld in de beoordeling die booking.com schrijft ober het hotel Eurostars Thalia in Praag. Dit hotel is amper 4*waard. In de badkamer zijn er stukken van de vloer en van de betegeling aan de muur. De koffers moesten we zelf naar onze kamer brengen. De douchekraan werkte ook niet 100%. Bij het ontbijt wordt de koffie niet aan de tafel geserveerd, wat voor 5*een must is. Het vers fruit en de charcuterie staan in buffetvorm in een warme ruimte gedurende een paar uren daar waar deze producten ban koeling zouden moeten voorzien zijn.De badkamer werd ook niet iedere daggrondig gepoetst. Ik betaalde 600 euro voor 5 nachten zonder ontbijt dat nog eens 9€/persoon kost. Ik ben echt ontgoocheld dat mij jeb laten meiden door de commentaar op booking.com want dit hotel os echtzijn sterren niet waard.

Compensatie van teveel betaald bedrag.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gertie1704