Klacht: Kakkerlakken in het zwembad!

op 13 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste centerparcs

Na een zwaare en vermoeide periode besloten mijn ouders mij en mijn gezin een midweek centerparcs cadeau te doen.
Samen met mijn man en twee kindjes heb ik uitgekeken naar deze vakantie, heerlijk zwemmen met mijn zoontje.
Maandag in de avond zijn wij aangekomen bij hutteheugte, het huisje was netjes en wat een prachtig uitzicht helemaal top.
Dinsdags zijn we gaan zwemmen en wat een mooi gezellig zwembad is het ik was helemaal tevreden, tot dat ik ineens in de box keek en een joekel van een kakkerlak over mijn dochtertje van 7 weken oud heen zie wandelen.
Ik ben enorm geschrokken maar ook woedend.
Mijn dochtertje heeft een openhartoperatie ondergaan en goede hygiene is van belang.
Ik ben dit meteen gaan melden bij een van de badmeesters en het enige wat ik terug kreeg was ja we weten er vanaf er zit een plaag die mee zijn gekomen met de nieuwe planten en er word iets aan gedaan.
Alsof kakkerlakken in het zwembad vol kleine kinderen de normaalste zaak van de wereld is!
Ik vind dat als centerparcs weet dat er een kakkerlakkenplaag rondloopt dit gemeld moet worden bij de klant zodat je zelf kan kiezen of je de vakantie wil boeken.
Ik kan vertellen dat onze vakantie flink stuk is gelopen nu en dat al op dag twee.
Ik ga niet met mijn kindjes naar een zwembad waar mijn dochter risico loopt ziek te worden, en we hebben juist centerparcs gekozen omdat de zwembaden goed aangeschreven staan.

ik denk dat de oplossing zeer duidelijk is ik wens een nieuwe midweek weg met een zwembad zonder Kakkerlakken plaag.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 september 2017 om 09:49 geantwoord