Klacht: kakkerlakken en ranzigheid

op 09 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Van 2-5-2016 t/m 6-5-2016 hadden wij een midweekje Center Parcs Het Heijderbos. Een heerlijk vooruitzicht om in de mei vakantie er een paar dagen er tussenuit te kunnen. We hadden een last minute aanbieding maar al met al koste het nog steeds ruim 650 euro dus echt goedkoop noem ik dat niet.
Op het eerste oog leek ons huisje schoon. Maar boven het bed zat al een hele grote smerige vlek (iets van koffie of cola). vreemd zo op de muur. Maar omdat wij nu niet daar over wilden klagen niets gemeld. Toen wij de eerste nacht ons bed in stapten, zakten we wel ruim 20 cm er in weg. Ons zoontje vond dit wel grappig, ik en mijn man niet. Aangezien mijn man vaak rug klachten heeft was dit niet echt bevorderlijk. Maar goed de volgende ochtend is mijn man in het huisje gebleven omdat hij nog gewoon moest werken.
WIFI voor een midweek gekocht voor €25. Alleen had de receptioniste moeten vertellen dat het 8 MB down en 2 MB up is wat je koopt. (iets van 20 jaar geleden en te belachelijk voor woorden). Was ons dit vertelt hadden we het nooit aangeschaft. Na hierom een klacht te hebben ingediend krijg ik de €25 terug en heb ik nog steeds geen internet.
En ik met een nicht van 21 en zoontje van 5 naar het zwembad. Tot nu toe gaat het nog “goed”. Maar toen wij onze eigendommen in een lokker wilden leggen kroop er opeens een kakkerlak uit over de voeten van mijn nichtje. Bah wat vies. Later zagen we nog meer kakkerlakken in en om het zwembad. Met als gevolgd dat wij niet meer met lekker relaxt gevoel kunnen gaan zwemmen, omdat we constant controleren moeten of we kakkerlakken in onze tassen, tussen de handdoeken of iets dergelijks zitten. Je wilt ze immers niet mee naar huis nemen. Als we dit vervolgens melden bij een CP medewerker, krijg je te horen: “Ja wat wil je. Dit is immers een perfecte leefklimaat voor deze beestjes”. Met zo’n opmerkingen geeft je aan dat je lak hebt aan je klanten EN dat je als organisatie een groot tekort hebt aan professionalisme. Dit heeft ons plezier danig aangetast.
Onze confrontatie met kakkerlakken en de plaats waar, heeft ons doen besluiten de rest van het verblijf buiten de deur te gaan eten. Wij hebben namelijk geen trek in gefrituurde kakkerlak of iets dergelijks.
Alle reclame van CP is gericht op een comfortabele en relaxte vakantie. Een plek waar je kunt bijkomen. Als je dat afzet tegen hetgeen wij hebben meegemaakt, kunt je wel spreken van misleiding.
Bij terugkomst van het zwembad en de ervaringen met kakkerlakken, wilden we ons afdouchen in de badkamer. Wat bleek: Als je een bak water weg laat lopen ontstaat er een waterballet aangezien de afvoer het niet aan kon. Opzoek naar de oorzaak keken we ook onder de wasbakken. Iets wat we beter niet hadden kunnen doen, want daar is alleen ranzigheid te zien. Dit alles gemeld bij de receptie. Vervolgens is dit wel goed opgepakt en snel opgelost. De vlekken op de muren en in de vloerbedekkingen hebben ze niet kunnen verhelpen.
Om van het terras te kunnen genieten moet het wel een beetje schoon en toegankelijk zijn. Helaas was dit in ons geval niet mogelijk. Het terras was (al jaren?) niet schoongemaakt.

Wij zijn tevreden als we grotendeels worden tegemoet gekomen in de kosten van het verblijf, aangezien de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken is.
Voor ons nooit geen CP meer.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 mei 2016 om 08:36 geantwoord