Klacht: Kado en kaart niet bezorgd

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kado voor mijn broer, die toevallig 14 feb jarig is. Kratje bier, kaart met foto ,hij werd 60 moet t wel een leuke verrassing zijn HELAAS Niks ontvangen. In t&t staat dat er bericht is achter gelaten, maar niks in de brievenbus. DAG VERRASSING. ordernr is 1-MTDAFKCT8L

Gewenste Oplossing:

Als Greetz bedrag ad 27,40 retourneert en excuus maakt in vorm van tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 06 maart 2018 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sandra,

Bedankt voor je melding.

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met een collega en dat er een passende oplossing is geboden. Ik wens je een fijne dag!
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door Srobers