Klacht: KAARTHOUDERNUMMER WORDT AL VERZCHILLENDE ACTIE’S NIET AANVAARD

op 07 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telkens ik mijn extra kaartnummer ingeeft krijg ik melding van onjuist nummer. Dit is reeds met elke actie het geval geweest niet enkel, voor de actie thuiskomen. Wat kan ik hieraan doen.
Want voor mij is het onmogelijk deel te nemen aan een actie. Graag oplossing hiervoor.
Dank

Gewenste Oplossing:

Als het probleem zal opgelost zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kikine