Klacht: kaarten worden helemaal niet de volgende dag bezorgd

op 04 mei 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

niets is leuker dan een kaartje op de dag van te vieren feit,
niet de dag ervoor en ZEKER NIET een dag (of dagen) later.
ik maak veel gebruik van greetz. ik ging er van uit dat de kaarten inderdaad de volgende dag bezorgd zouden worden, maar nee hoor, de HELFT wordt niet op tijd bezorgd !!!!
ik heb dit gemeld bij greetz, maar ze zeggen dan dat 96% op tijd is, en dat het een vervelend voorval is.
EN dat ze afhankelijk zijn van post NL omdat ze daar een contract mee hebben.
ik geloof niet dat 96% op tijd is !!

waarom eisen ze niet van post NL dat de kaarten inderdaad op tijd worden bezorgd, zoniet dan wordt het contract verbroken, er zijn genoeg andere bedrijven die (zelfs goedkoper) keurig op tijd bezorgen
als greetz de klanten zo afwinpeld en niet reageert tegen post NL verandert er gewoon niets !!!
behalve dan dat ik niets meer bestel bij greetz en ook zeker geen reclame voor ze zal maken !!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 18:19 geantwoord

Beste Rita,

Bedankt voor je klacht. We begrijpen je teleurstelling, helaas blijft PostNL de grootste en goedkoopste aanbieder die landelijk bezorgd. Aangezien je al zo lang klant van ons bent, zie je ook dat het gelukkig heel vaak wél goed gaat. Helaas kan het zijn dat een kaartje soms wat later aankomt. Als dit vaker voorkomt in dezelfde buurt, raden wij de bewoner aan om een klacht in te dienen. Je kunt bij ons overigens ook kiezen om je kaartje met een koerier te laten bezorgen. Dit kost wel iets extra, maar de garantie dat de kaart de volgende dag er is, is dan veel groter. We zien ook dat wij je, na je eerste melding, ter compensatie een volle Stampz kaart hebben gegeven. We vinden het jammer om te horen dat je hiermee het gevoel hebt afgewimpeld te zijn. Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door ritavanbeek@hetnet.nl