Klacht: Kaart niet aangekomen

op 07 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Helaas is de bestelde kaart van 29 juni niet bij het adres aangekomen. Zie foto bijlage. Kunt u uitzoeken wat er aan de hand is want het opgegeven adres is correct

Gewenste Oplossing:

De kaart nogmaals versturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Erna,

wat vervelend dat de kaart nooit is aangekomen.

We hebben het voor je nagekeken, maar we zien dat de kaart niet betaald lijkt te zijn.

Daarom is de kaart ook niet verwerkt en verstuurd.

Je zou deze kaart kunnen bijbestellen vanuit de orderhistorie.

Sorry voor de onduidelijkheid!

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Erna Neerhof