Klacht: Kaart (en) niet ontvangen

op 14 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Een aantal weken geleden zijn er drie uitnodigingen verzonden via Greetz aan mensen die in dezelfde straat wonen. 1 is aangekomen (wel te laat).
Afgelopen maandag 10-7heb ik een kaart verzonden voor het 60 jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Vroeg genoeg zou je zeggen…..Hij is nog steeds niet bezorgd en dat vindt ik echt heel erg!

Lijkt me simpel! Als de kaarten punt 1 worden bezorgd en punt 2 op tijd worden bezorgd!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 14 juli 2017 om 16:14 geantwoord

Beste Coby,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de twee kaarten nog steeds niet zijn bezorgd en dat ook de laatste kaart nog steeds niet bezorgd is. We kijken graag na wat er gebeurd is.
Kun je van beide bestellingen het ordernummer sturen en daarbij de naam van de ontvangers die de kaart niet hebben gekregen?
Horen het graag van je!
Greetz Eline

Heeft op 17 juli 2017 om 09:41 geantwoord

Dit had een enorme verassing moeten zijn. 60 jaar getrouwd ben je niet iedere dag. Ik ben momenteel rolstoelgebonden en wilde ze op deze manier een leuke verassing bezorgen.
Door uit te zoeken waar het aan ligt los je het niet op ! Zorgen dat de kaart er alsnog komt met een excuus erbij is naar mijn idee de enige oplossing.
Daarnaast zijn de niet ontvangen uitnodigingen mosterd na de maaltijd omdat het feest inmiddels is geweest.
Helaas ben ik \"als vaste klant\" zeer ontstemd over Greetz . Order 1(1-JKFW*NEBGTU). 10-7-2017 - C.R. Harms. Hier zitten ook nog twee kaarten bij aan Tineke en Bastiaan van de Broek. Ik kan niet checken of deze zijn ontvangen. Het is ook raar om dit na te vragen.
De andere kaarten zijn van 29-6 (1-GLDBYSX2CM) 2 geadresseerden (Feenstra en van Maeerlantstr.33) hebben de kaart niet ontvangen.
M.vr.gr Coby Glansbeek

Bericht van Greetz.nl

3 maanden geleden - Beste Coby, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je een probleem niet oplost door het uit te zoeken maar dit is wel een manier om na te gaan waar het fout gaat. Tevens is er nooit gezegd dat we dit niet willen oplossen, maar zonder extra gegevens kunnen we nou eenmaal geen bestelling erbij zoeken. Alle kaarten zijn verstuurd middels PostNL, wanneer de kaarten zijn geprint worden deze overgedragen aan PostNL voor de bezorgen. De kaarten worden gesorteerd en bij de juiste bezorger gebracht. Het kan helaas voorkomen dat er een sorteerfout of vertraging ontstaat. Hier kunnen wij helaas niets aan doen omdat dit proces buiten Greetz verloopt. Zoals je aangeeft is het mosterd na de maaltijd om de uitnodigingen nogmaals te versturen, deze kunnen we dan ook aan je vergoeden. We kunnen de twee kaarten voor Tineke en Bastiaan nogmaals versturen of ook vergoeden. Natuurlijk zullen we de kaart voor je ouders nogmaals sturen met een excuus kaartje namens Greetz ondanks dat PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging. Graag hoor ik of je met bovenstaande akkoord gaat. Greetz, Eline

Reactie van de melder van de klacht Coby Glansbeek

2 maanden geleden - Geachte Eline, Ik ga akkoord met de oplossing. De kaarten zijn tot op heden niet ontvangen. Met vriendelijke groet, Coby Glansbeek

Bericht van Greetz.nl

2 maanden geleden - Beste Coby, Bedankt voor je reactie. We hebben de 2 kaarten aan Tineke en Bastiaan nogmaals verstuurd. Het bedrag van de 4 kaarten zullen wij terug laten storten. De kaart voor je ouders wordt opnieuw geprint en daarnaast zullen wij een excuus kaartje versturen. Nogmaals excuses voor al het ongemak! Greetz, Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Coby Glansbeek