Klacht: kaart

op 28 januari 2014 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb afgelopen week voor de verjaardag van mijn dochtertje uitnodingen verstuurd via greetz. tot mijn grote verbazing zie ik dat de tekst verspreid is over de binnenkant. hele tekst is onduidelijk. er zitten zelfs cijfers door de tekst heen. ben zeer teleurgesteld. maak dit voor het eerst mee na jaren.

Gewenste Oplossing:

Tegoeding van het gedrag of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 08:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

We zullen contact opnemen met de klant via onze eigen mail systeem met een vergoeding van een kortingscode om nieuwe kaartjes te maken of geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door yassara