Klacht: Dubbele bezorgkosten na order complete bovenverdieping

op 12 oktober 2018 over k-jdierentuin.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Ik heb tapijt besteld voor mijn hele bovenverdieping. Nu woon ik al op mijn huidige adres dus kan ik alle grote meubels niet in 1 x wegtoveren ivm kwantum hun stofeervoorwaarden dat alles leeg moet zijn heb ik besloten alles op 1 kamer te leggen qua meubels en dus de gang en 1 kamer te laten stofferen door kwantum ik heb een aantal dagen later de andere kamer bij besteld in het zelfde filiaal hierop heb ik natuurlijk gezegd dat ik vandaag a.s vrijdag de vloer ontvang en het gelegd zou worden . Heb ik 3 x gevraagd of ze de rol aan me originele order toe kunnen voegen dit was natuurlijk geen probleem (in de winkel) en logisch want waarom zou je voor 1 complete verdieping 2 x de kosten betalen om het te leveren a 45 euro extra terwijl ik al extra heb betaald in mijn eerste order voor het leggen betaal voorrijkosten en dan bel ik ze gister op voor een bevesteging zodat alles goed verloopt blijkt het dus helemaal niet geregeld te zijn en vragen ze dus nogmaals extra kosten en word appart geleverd ergens volgende week ik ben hier zwaar van over de zeik service van lik me vestje contact gehad met het service center en die doen nog minder heel slecht hierdoor loopt me project veel vertraging op en het zijn gewoon oplichters nieuwe vloer zou niks bij de kwantum bestellen .

Als ze dit soort praktijken niet meer uitvoeren niets meer dan logisch dat de stofeerders het gehele project bezorgen als je er voor betaald en niet dan nog eens je klant lastig vallen met een losse bezorging . Slecht voor het milieu . Slecht voor mijn gemoedstoestand betaal netjes nu moet ik nogmaals kosten maken om de rol op te halen op het filiaal terwijl ze dadelijk me vloer komen leggen slaat echt nergens op floormanager zegt niks toegezegd te hebben maar die heeft mij order niet eens behandeld slappe zak

Alle klachten die gemeld zijn door PieterRijlaarsdam