Klacht: Winkelwagen werkt niet

op 09 juni 2014 over JWLZ in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar JWLZ over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door JWLZ in behandeling genomen

Bericht van JWLZ

6 jaren geleden - Goedemiddag,Wat vervelend dat het niet lukt om te bestellen. We hebben gekeken maar de winkelwagen zou naar behoren moeten werken. Zou u wellicht contact met ons op willen nemen via info@jwlz-webshop.nl of 0294-820202? Wij zijn morgen van 10:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar en lossen het probleem dan graag samen met u op!Mvg, team JWLZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JWLZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JWLZ

Heeft op 17 juni 2014 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is via de mail vandaag (17-6) opgelost. Gezien het de klant niet lukt om zelf de order te plaatsen zullen wij dit doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon kok