Klacht: Waar is de site JWLZ gebleven

op 02 december 2012 over JWLZ in de categorie Juweliers

(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)Ik heb een bankgiroloterij prijs gewonnen. Een sieraad uitzoeken op de JWLZ site. Leuk voor een kerstcadeautje voor mijn dochter. De site is niet meer te vinden. ik verwacht info en alternatief van de bankgiroloterij

Een verklaring van de loterij en een alternatief

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door JWLZ in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JWLZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van JWLZ

7 jaren geleden - Goedemiddag,Graag reageer ik op de klacht die u heeft geplaatst op klacht.nl. Wij vinden het erg vervelend voor u dat het niet lukt om te bestellen. De bestelling is te plaatsen via http://www.bankgiroloterij.nl/jwlz (hierbij wordt u direct doorgestuurd naar onze giftshop), of direct via http://www.jwlz-giftshop.nl. Als u op deze site zit kunt u een artikel uitkiezen. De kaart is dus ter waarde van één artikel naar keuze en heeft geen waarde in bedrag. Ik hoop dat het alsnog lukt om te bestellen, mocht dit niet zo zijn kunt u mailen naar info@jwlz-giftshop.nl en helpen wij u graag verder.

JWLZ

Heeft op 11 december 2012 om 15:30 geantwoord

De site is gewoon te vinden via www.bankgiroloterij.nl/jwlz of op www.jwlz-giftshop.nl. Hierop kan met de gekregen code een product naar keuze geselecteerd worden. Mocht het niet lukken om te bestellen kan de klant contact met ons opnemen via info@jwlz-giftshop.nl en helpen wij de klant graag verder.

Alle klachten die gemeld zijn door Johapy