Klacht: niet verzilverbare card

op 08 april 2014 over JWLZ in de categorie Juweliers

met mijn gewonnen goldcard van jwlz is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen.er wordt gevraagd om 6 cijfers in te vullen van de achterkant van de kaart,maar er staan er maar 4…dus…altijd een ongeldige code!!!
en voor een gewonnen prijs zou je toch geen verzendkosten hoeven te betalen..

gewoon mijn gewonnen prijs kunnen uitzoeken en opgestuurd krijgen

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar JWLZ over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door JWLZ in behandeling genomen

Bericht van JWLZ

6 jaren geleden - Goedemiddag,Wat vervelend dat het niet wil lukken om te bestellen. Wij hebben kaarten uitgegeven met diverse achterkantcodes, zowel met 4 als met 6 cijfers. Het kan dus kloppen dat u een kaart heeft met 4 cijfers. We willen u graag helpen, maar hebben dan uw kaartcode nodig. Zou u deze willen doorgeven via info@jwlz-webshop.nl of ons willen bellen op 0294-820202? We horen graag van u, dan lossen we het probleem op.Mvg, team JWLZ

Bericht van JWLZ

6 jaren geleden - Helaas heeft de klant tot op heden nog niets laten horen, wij hebben haar inmiddels een mail gestuurd en zullen het probleem zo snel en goed mogelijk oplossen.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JWLZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JWLZ

Heeft op 23 april 2014 om 08:01 geantwoord

Onze klantenservice heeft op 22-4-2014 mailcontact gehad met de klant. Helaas heeft zij aangegeven niet geholpen te willen worden en kunnen wij dus het probleem niet oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door karinheijmans